Dodumendid
×

Variant 1
Iseteenindus

Iseteenindus võimaldab olemasoleval ja tulevasel kliendil arvuti tagant mugavalt teostada kõiki toiminguid, mille tarvis varem oli vaja helistada meie kõnekeskusesse või külastada klienditeenindust.
Sisenedes meie iseteeninduskeskkonda kas ID kaardi abil või panga kaudu, saab meie klient edaspidi liituda uute teenustega, tellida olemasolevatele pakettidele erinevaid lisateenuseid või vahetada olemasolevat paketti.
Iseteeninduse teiseks eeliseks mugavuse kõrval on kiirus.
Samuti saab iseteeninduses täpsustada oma andmeid, vaadata ja mugavalt maksta arveid ning kontrollida oma makseajalugu.
Iseteenindusse saate sisenenda meie avalehelt klikkides lingile Iseteenindus või sisestades brauseri aadressireale minu.stv.ee

Variant 2
Järgige lihtsalt seda skeemi:

Samm 1. Valige välja soovitud teenus ja veenduge, et see on kättesaadav Teie elukohas (seda võib teha „Teenuste tellimine" all)
Samm 2. Täitke selles osas toodud vorm või helistage STV kõnekeskusesse. Teenindaja vastab Teie küsimustele ja sisestab Teie info andmebaasi.
Samm 3. Pöörduge STV mis tahes esindusse ja sõlmige Teie poolt valitud teenuseleping. Kohapeal on võimalik tasuda ka ühenduse eest või saada arve sularahata arvelduseks.
Samm 4. Nüüd tuleb ainult kokku leppida meie tehnikutega Teile sobiv aeg ühenduseks. Meie tehnikud võtavad Teiega ühendust võimalikult ruttu.
 Tähelepanu! E-postiga või faksiga ei ole kahjuks võimalik tellimust esitada.