Ärikliendi internetiteenuse tingimused

TOOTE STV-B003 TINGIMUSED

Toote nimetus: ärikliendi internetiteenus

1. Mõisted

STV sidevõrgu lõpp-punkt – punkt, kus kliendile on loodud juurdepääs või võimalus juurdepääsuks STV kaabli- või optikavõrgule.

Liin – kaabliühenduste ja tehniliste seadmete kogum, mis ühendab STV sidevõrgu lõpp-punkti ühenduspunktiga.

Seadmed – kõik seadmed koos tarkvaraga, sealhulgas kliendi seadmed, mis tuleb osutatavate teenuste kasutamiseks ühendada ühenduspunktiga.

Ühenduspunkt – koht, kus kliendi liini kaudu teenuse kasutamise eesmärgil luuakse ühendus STV sidevõrguga.

SLA (Service Level Agreement, teenustaseme lepe) – parameetrite kogum, milles on määratletud intsidentidele reageerimise ja nende kõrvaldamise tingimused ning teenuse saadavus ärikliendi jaoks.

Eluruum/mitteeluruum – hoone või ruumi kasutamise sihtotstarve vastavalt Maa- ja Ruumiameti registrile (https://xgis.maaamet.ee/adsavalik/).

2. Kirjeldus

Teenus „Internet äriklientidele“ on STV poolt pakutav internetiühendus, mis võimaldab pidevat ligipääsu internetivõrgule sõltuvalt ühenduse tehnoloogiast kas sümmeetrilise või asümmeetrilise kiirusega.

Liitumine on võimalik, kui kliendi soovitud ühenduspunkt asub STV võrgu tehnilise saadavuse alas või piirkonnas, kus teenust saab osutada partneroperaatorite sidekanalite kaudu.

3. Teenustasemed (SLA)

Teenuse baastase SLA 0 sisaldub internetiühenduse paketi hinnas. Kõrgemaid teenustasemeid SLA 1 / SLA 2 / SLA 3 võimaldatakse lisatasu eest.

TeenustaseTööaegIntsidendi kõrvaldamise aeg tundidesReageerimisaeg tundides
SLA 0Tööpäevadel 8–17162
SLA 1Tööpäevadel 8–1782
SLA 2Tööpäevadel ja laupäeval 8–2062
SLA 3Tööpäevadel ja laupäeval 8–2042

Taseme SLA 1 / SLA 2 / SLA 3 tellimise minimaalne aeg on üks kalendrikuu.

Teenustaset SLA 1 / SLA 2 / SLA 3 saab muuta STV klienditeeninduse kaudu.

Teenuse baastase SLA 0 on saadaval ainult ruumides, mille kasutamise sihtotstarve on eluruum. Kõikide ülejäänud kategooriate jaoks on saadaval teenustasemed alates tasemest SLA 1.

4. Teenuse parameetrid

Kliendi arvutis või seadmes ühenduse loomiseks on vajalik võrgukaardi (10/100/1000 Mbit/s) olemasolu.

Teenuse parameetrid:

– dünaamiline avalik IP-aadress;

– registreeritud pordid on vaikimisi avatud.

Dünaamilise IP-aadressi saamiseks peab kliendi arvutis olema häälestatud ТСР/IP-protokoll.

6. Teenuse kvaliteet

STV garanteerib teenuse saadavuse ühenduspunktist kuni STV esimese võrgusõlmeni 99% ajast ühes kuus.

Ühenduse kiirus garanteeritakse veamääraga ± 10% tingimusel, et kliendi võrk vastab kehtivatele standarditele.

7. Hind ja lisatingimused

Teenuse hind moodustub tellimustasudest järgmise eest:

– teenusepakett;

– teenustase SLA;

– valitud lisateenused.

Pakettide valiku ja hinna, teenustasemete (SLA) ja lisateenustega saab tutvuda lehel https://stv.ee/ariklient/internet/ ja hinnakirjas.

8. Tagasiarvestus

Juhul, kui teenus ei vasta lepingu tingimustele rikke tõttu, võib STV teha kliendile tagasiarvestuse, kui klient on sellest teatanud vastavalt üldtingimustes sätestatud korrale. Tagasiarvestuse summa on proportsionaalne osa teenuse kuutasust vastavalt sellele, millise osa rike moodustas ajaliselt ja mahuliselt kalendrikuu teenuse kogumahust. STV ei tee tagasiarvestust, kui tagasiarvestuse summa jääb alla 1 euro kuu kohta.

9. Rikked ja nende ennetamine

Rikked kõrvaldatakse valitud SLA-ga määratud tähtaja jooksul. STV-l on õigus teha teenuse toimimise tagamiseks vajalikke ennetavaid töid. Teave ennetavate/plaaniliste tööde kohta avaldatakse STV ametlikul saidil jaotises https://stv.ee/abi/hooldustood-ja-rikkeinfo/. Ennetavate tööde teostamise ajal esineda võivaid häireid ei loeta riketeks.