Tagasi
Mida tähendab, kui teleriekraanil kuvatakse teade „kanalid on krüptitud“, „juurdepääs puudub“, „signaal puudub“?
18.03.2024

Teleriekraanil kuvatakse teade „kanalid on krüptitud“, „juurdepääs puudub“:

-kontrollige, kas vastav kanal sisaldub teie paketis. Kanalite nimekirjaga saab tutvuda iseteeninduse jaotises Minu kanalid;

– kui soovitud kanal sisaldub Teie paketis, tuleb digiboks taaskäivitada. Selleks lahutage digiboks seinakontaktist ja ühendage uuesti, võtke välja STV smartkaart, puhastage kiipi ja pange kaart tagasi. Jätke sisselülitatud teler 10–15 minutiks kodeeritud telekanalile.
Kui nimetatud tegevustest ei ole abi, võtke ühendust STV klienditoega telefonil 6880 000 (E–P 8.00–22.00). Meie spetsialistid taasaktiveerivad STV smartkaardi.

Teleriekraanil on kiri „signaal puudub“:

-digiboksi kasutamise korral kontrollige, kas kaabel on õigesti ühendatud ja korralikult kinni;

-kui digiboksil põleb punane indikaator, on digiboks välja lülitatud ja tuleb komplekti kuuluvalt puldilt sisse lülitada;

-kui korteris on mitu telerit ja probleem esineb ainult ühel, siis on tõrge seotud ainult selle kohaga;

-samuti on võimalik, et probleemi saab lahendada teleri signaaliallika valimise nupuga. Selle nupu leiate teleripuldilt. Olenevalt tootjafirmast võib nupul olla kiri “Source”, “Input”, “AV” või noolega ruutu või kaablit kujutav sümbol.

Kui nimetatud tegevustest ei ole abi, võtke ühendust STV klienditoega telefonil 688 0000 (E–P 8.00–22.00).

Hooldustööd ja teadaanded
Kõik teadaanded