Tagasi
Väljaspool STV esindust (sidevahendite abil) ostu sooritamise tingimused
02.09.2024

1. Üldsätted ja mõisted

1.1. Tingimuste kohaldamine: käesolevaid tingimusi kohaldatakse kliendi ja AS STV (edaspidi STV) vahel sidevahendite abil või väljaspool STV äripinda sõlmitud lepingu suhtes.

1.2. Klient: füüsiline isik, kes sõlmib STV-ga lepingu väljaspool oma majandus- või kutsetegevust.

1.3. Sidevahendite abil sõlmitav leping: STV ja kliendi vaheline leping, mis sõlmitakse veebikeskkonnas (näiteks STV veebisaidil, kaasa arvatud iseteeninduskeskkonnas, teleriliidese kaudu, telefoni teel jne). STV ja klient ei viibi lepingu sõlmimise ajal samas kohas ning nende tahteavaldused, sealhulgas kliendi nõustumine lepingust tulenevate kohustustega edastatakse üksnes sidevahendite kaudu.

1.4. Väljaspool äripinda sõlmitav leping: STV ja kliendi vaheline leping, mille sõlmimise ajal pooled viibivad üheaegselt kohas, mis ei ole STV äripind, või mis sõlmitakse STV äripinnal või sidevahendite abil vahetult pärast seda, kui pooled viibisid üheaegselt väljaspool äripinda asuvas kohas, kus STV pöördus isiklikult kliendi poole eesmärgiga pakkuda kaupu või teenuseid.

1.5. Tingimustega nõustumine: käesolevaid tingimusi aktsepteerides kinnitab ostja, et on nendega tutvunud ja nõustub nendega, ning kinnitab, et müüja on teda teavitanud tema õigusest lepingust taganeda.

1.6. Lepingu sõlmimine: müügileping loetakse sõlmituks alates tellimuse eest tasutud makse laekumisest AS STV arvelduskontole või alates järelmaksuga müügi lepingu sõlmimisest. Kui ostja ei tasu tellimuse eest, siis müüja seda tellimust ei täida.

1.7. Välistused: väljaspool äripinda sõlmitavate lepingute tingimusi ei kohaldata lepingutele, mille hind ei ületa 20 eurot.

1.8. Kauba kättetoimetamine: kättetoimetamise meetodid võivad erineda olenevalt kaubast ja seotud teenustest. Kaup antakse üle isiklikult ostjale üleandmisakti alusel. Pakendi kahjustuse korral tuleb akti teha vastav märge. Kolmas isik võib tellimuse vastu võtta üksnes volikirja alusel.

2. Lepingust taganemise õigus

2.1. Taganemise tähtaeg: kliendil on õigus taganeda lepingust ilma põhjust teatamata 14 päeva jooksul pärast selle sõlmimist sidevahendite abil või väljaspool äripinda, välja arvatud juhul, kui kooskõlas õigusaktidega on taganemise võimalus lepingus välistatud.

2.1.1. Teenused: teenuste osutamise lepingu korral algab 14-päevane tähtaeg lepingu sõlmimise kuupäevast.

2.1.2. Kaubad: kaupade üleandmise lepingu korral algab 14-päevane tähtaeg hetkest, kui klient või kliendi määratud kolmas isik kauba vastu võtab.

2.2. Taganemise kord: lepingust taganemiseks peab klient esitama STV-le allkirjastatud avalduse 14 päeva jooksul alates lepingu sõlmimisest või kauba vastuvõtmisest. Selleks tuleb kasutada lingil asuvat avalduse vormi ning saata täidetud vorm aadressile kontakt@stv.ee.

2.3. Taganemisõiguse piirangud: lepingust taganemise õigus puudub juhul, kui klient on avanud kinnisena saadud kauba pakendi, mida ei saa hügieeni või tervisekaitsega seotud põhjustel tagastada (nt kõrvaklapid jne).

3. Lepingust taganemise tagajärjed

3.1. Maksete tagastamine: lepingust taganemise korral tagastab STV kõik talle laekunud maksed koos transpordikuluga (välja arvatud lisakulud, mis tekivad juhul, kui klient valib STV pakutud kõige soodsamast kättetoimetamise meetodist erineva meetodi) hiljemalt 14 päeva pärast taganemisavalduse kättesaamist.  Kliendi võlgnevuse korral on STV-l õigus pidada kliendile tagastatavast maksest kinni võlgnevuse summa. Kui kliendile tagastamisele kuuluvate maksete summa ületab kliendi võlgnevuse summat STV ees, kantakse vastav vahe eespool osutatud tähtaja jooksul kliendi arvelduskontole.

3.2. Kauba tagastamise tingimused: STV-l on õigus oodata tagasimaksega seni, kuni klient on kauba tagastanud. Kaup tuleb tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse kuupäevast isiklikult STV esindusse, aga tagastatav televiisor, isiklikult või kulleri vahendusel, STV kesklattu aadressil Tallinn, Valge 6.

3.3. Kauba väärtuse vähenemine: kui tagastatud kauba seisukord on halvenenud, vastutab klient selle väärtuse vähenemise eest. Väärtuse vähenemisega on tegemist juhul, kui kaupa on kasutatud viisil, mis ei ole vajalik selle olemuse, omaduste ja toimimisega tutvumiseks. Kaup tuleb tagastada täielikult komplekteerituna (kaasa arvatud pakend ja kõik pakendis sisaldunud esemed: kaablid jne).

3.4. STV vastutus: STV ei vastuta ostja süül toimunud kauba seisundi halvenemise või kahjustuste, kauba mitteotstarbekohase kasutamise tagajärjel tekkinud puuduste ega nõuetekohase kasutamise käigus tekkiva tavapärase kulumise eest.

Hooldustööd ja teadaanded
16.12.2024 Pärnus planeerivate hooldustööde tõttu võib olla häiritud STV teenused
Kõik teadaanded