ÜMBERSUUNAMINE
Antud teenusega saate oma kõned ümbersuunata teisele telefoninumbrile, milliselt saate kõnele vastata.
STV pakub kasutamiseks kolme erinevat telefonikõne ümbersuunamise moodust:
Tingimusteta – suunab kõik Teile sisenevad kõned Teie poolt valitud numbrile (ümbersuunamine ilma tingimusteta).
Ümbersuunamine, kui number ei vasta – kui Te 15 sekundi jooksul ei ole vastanud kõnele, suunatakse sisenevad kõned Teie poolt valitud ümbersuunamise numbrile.
Ümbersuunamine, kui number on hõivatud – Juhul, kui Teie telefoninumber on juba hõivatud suunatakse Teile sisenevad kõned ümber Teie poolt ümbersuunatud numbrile.
TINGIMUSTETA ÜMBERSUUNAMINE
– Ümbersuunamiseks valige *21*XXXXXXX#, kus ХХХХХХХ – on telefoninumber millele Te soovite oma kõned ümber suunata.
– Ümbersuunamise staatuse kontrolliks valige *21*
– Ümbersuunamise lõpetamiseks valige #21#
Ümbersuunamise õnnestumisel kuulete Te, koodi sisestamise järel, teenuse kasutuselevõttu kinnitavat teadet.
ÜMBERSUUNAMINE, KUI NUMBER EI VASTA
– Ümbersuunamiseks valige *61*XXXXXXX#, kus ХХХХХХХ – telefoninumber, millele Te soovite oma kõned ümber suunata juhul, kui te 15 sekundi jooksul kõnele ei vasta.
– Ümbersuunamise staatuse kontrolliks valige *61*
– Ümbersuunamise lõpetamiseks valige #61#
Ümbersuunamise õnnestumisel kuulete Te, koodi sisestamise järel, teenuse kasutuselevõttu kinnitavat teadet.
ÜMBERSUUNAMINE, KUI NUMBER ON HÕIVATUD
– Ümbersuunamiseks valige *67*XXXXXXX#, kus ХХХХХХХ – telefoninumber, millele Te soovite oma kõned ümber suunata juhul, kui Teie telefon on hõivatud.
– Ümbersuunamise staatuse kontrolliks valige *67*
– Ümbersuunamise lõpetamiseks valige #67#
Ümbersuunamise õnnestumisel kuulete Te, koodi sisestamise järel, teenuse kasutuselevõttu kinnitavat teadet.
NB! Juhul, kui Teil oli aktiveeritud näiteks „tingimusteta ümbersuunamine“ aga Teie valite järgnevalt ümbersuunamise, kui number on hõivatu, siis uus ümbersuunamine muudab ära eelneva ümbersuunamise.