Iseteenindus on eelkõige klienditeeninduse kiirus.
Iseseisvalt saate teostada järgmisi toiminguid:
– tellida uusi või lisateenuseid,
– muuta olemasolevaid pakette,
– kontrollida ja uuendada oma andmeid,
– tasuda arveid ja vaadata maksete ajalugu.
Iseteenindusesse saab siseneda STV avalehe kaudu või minu.stv.ee otselingi kaudu ID-kaardi, Mobiil-ID, Smart-ID või pangalingiga.
– valige STV kodulehel soovitud teenused ja kontrollige, kas need on Teie piirkonnas saadaval (seda saate teha pärast teenuse valimist). Täitke antud tellimisvorm ja saatke oma tellimus meile. Võtame Teiega esimesel võimalusel ühendust, et täpsustada üksikasju ja leppida kokku tehniku visiidiaega;
– helistage STV Klienditoe telefonile 688 0000. Operaator vastab kõigile Teie küsimustele ja vajadusel vormistab liitumise;
– pöörduge mis tahes STV esindusesse (esinduste aadressid leiate STV kodulehel “Kontaktid”) ja sõlmige leping Teie poolt valitud teenuse osutamiseks.